본문 바로가기
  • 안 광 승 카 페
음악 감상실

[스크랩] Delilah / Tom Johns

by 안광승 2008. 6. 20.




Tom Johns~~~ Delilah

 
Tom Johns~~~ Delilah I saw the light on the night that I passed by her window I saw the flickering shadows of love on her blind She was my woman As she deceived me I watched and,went out of my mind. My my my ---- Delilah Why why why --- Delilah I could see that girl was no good for me But I was lost like a slave that no man could free. At break of day when that man drove away I was waiting I crossed the street to her house and she opened the door She stood there laughing I felt the knife in my hand and she laughed no more. My my my ---- Delilah Why why why --- Delilah So before they come to break down the door Forgive me Delilah I just couldn't take any more.


이상 나의 여인이 될 수 없다는 것을 잘 알면서도

나는 어떤 이도 해방 시켜줄 수 없는 노예와도 같이 정신을 잃었지

(체념하면 그만인 것을 그렇게도 발광을 했었지)

동이 틀때 그 남자가 차를 몰고 떠날 때를 나는 기다리고 있었지

나는 길을 건너 그녀의 집으로 향했지

그녀는 문을 열었고 서서 (날) 비웃고 있었지

내손엔 칼이 들려있었고, 그녀는 더이상 웃지않았지요.

나의 딜라일라여

왜 그랬어요? 나의 딜라일라여

사람들이 와서 문을 부수기 전에 나를 용서해 주오.

난 당신이 다른사람과 지내는것을 더이상 견딜수 없었다오

그녀는 (날) 비웃고 있었지

내손엔 칼이 들려있었고,그녀는 더이상 웃지않았지요.
나의 딜라일라여

왜 그랬어요? 나의 딜라일라여

사람들이 와서 문을 부수기 전에 나를 용서해 주오
.
난 당신이 다른사람과 지내는것을 더이상 견딜수 없었다오

난 당신이 다른사람과 지내는것을 더이상 견딜수 없었다오

그녀의 창문을 지나치던 어느날 밤 나는 불빛을 보았지

그녀 방의 블라인드에 비친 흔들리는 사람의 그림자들을 보았지

그녀는 내 여자였지

그녀가 나를 속이는 것을 바라보면서 나는 제정신이 아니었어

나의 딜라일라여

왜 그랬어요? 나의 딜라일라여

(이젠) 그녀가 더












 


      출처 : Delilah / Tom Johns
      글쓴이 : 박지숙 원글보기
      메모 : .